En bok om sponsring

Hållbar sponsring är en bok om sponsring som ska höja kunskapsnivån hos idrottens rättigheter. Boken är en handbok som tar upp enkla teorier och ger praktiska tips.

Innehållet ska inspirera och motivera dig som läsare till att upptäcka nya sidor av sponsring så att du får fler sponsorer, ökar intäkterna och skapar långsiktiga samarbeten.

Boken riktar sig till dig som i någon form arbetar eller är ideellt engagerad inom sponsring, marknadsföring, försäljning eller evenemang. Den vänder sig även till dig som studerar, samt till företag och sponsorer.

Här kan du beställa boken

Om du vill beställa en (1) eller ett par böcker rekommenderar vi att du köper boken hos Adlibris och Bokus. Vill du göra en gruppbeställning klickar du här eller tar kontakt med oss.

Klicka på länkarna eller loggorna för att gå direkt till boken hos nätbokhandlarna.

 

Hållbar sponsring - en bok om sponsring för dig som vill få fler sponsorer, öka intäkterna och skapa långsiktiga samarbeten.

Läsguide

Precis i början av boken finns en läsguide. Vi tror det är bra att läsaren redan från start får veta vad som kommer mot slutet av boken, för att förväntningarna på varje del ska bli rätt.

Läsguide

Provläsning

För att du ska få ett hum om hur boken ser ut har vi valt ut några sidor för provläsning. Klicka dig vidare för att ta en titt på vad du kan förvänta dig av bokens totalt 384 sidor.

Provläsning

Författarna

Hållbar sponsring är skriven av Magnus Berglund och Frans Fransson. De har bägge många års erfarenhet av sponsring från både sponsor- och rättighetssidan.

Författarna

Förlaget

Varje bok behöver ett förlag. Och Hållbar sponsring är utgiven av Birdie Förlag, som startades av författarna under skrivandets slutfas. Klicka här för att läsa mer om förlaget.

Förlaget